Äntligen en billig resa till BOSTON =).

Så, nu har jag med hjälp av min mor letat frenetiskt efter en billig resa till Boston och US-Airways var uteslutet redan innan letandet äns började. Både min mamma och jag ska åka till Boston, men under helt olika månader och till en början kunde vi bara hitta resor för 6000-7000kr (vilket är rätt dyrt).

Igår hittade vi äntligen Tur & Retur resor för 4385kr med SWISSAIR, kan ni fatta!. Detta innebär en behaglig resa utan en överdrivet hetsig mellanlandnings flygplats, att nu mellanlanda i Zürich gör mig rätt nöjd. Jag vart riktigt nervös där ett tag att det skulle bli för dyrt. Vi har tidigare alltid bokat med Icelandair men dem hade bara dyra biljetter kvar så nej tack. Nu, idag bokade vi äntligen var sin resa och billiga sådana dessutom =).

 Hoppar runt av glädje, för det va kanske 9 år sedan som jag va där sist
och nu längtar jag verkligen. En av mina barndomsvänner bor där och vi har alltid så himla roligt tillsammans, nu dessutom har vi båda passerat 21 års gränsen. Men sen så kanske en av mina bästa vänner kommer och hälsar på mig där ifall att hon hinner med tanke på att hon ska plugga i NY i nästan 2 månader, hur coolt är inte det! Nu har jag någonting att se fram emot, ska nog börja tänka på att växla in lite pengar eftersom att dollarn är så billig.

Underbara Boston here i come!
image57
Så för er som fortfarande letar efter en billig Tur & Retur resa till Boston (eller annan stad i Staterna) vare sig det är nu eller senare i sommar gå in på www.swiss.com och spana in.

KänsloStatus på mig; Överlycklig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0