BH:arna som slår allt!

Jag hade ett problem länge och det var att alla mina bh:ar gjorde mig illamående. Låter konstigt va? Men det kändes som att dem satt åt för mycket även om dem inte gjorde det, speciellt byglarna! Det har resulterat i ingen BH nu över vintern fast nu när våren/sommaren börjat komma är det därför dags att sätta på sig BH.

Nu har jag köpt mig dem mest underbaraste av dem alla och vill rekommendera dem till alla med mindre eller mellanstora byst (bröst). Dem håller upp bysten och ger en slät visuell bild utanpå kläderna, inga mönster eller krummelurer som gör det små buckligt utanpå. Dessutom känner man själv knappt att man har på sig dem, du kan tom. ha på sista knäppet utan att det känns konstigt.

Vad jag nu rekommenderar finns att köpa på Lindex, inte mitt första val men med sådana BH:ar kan det inte hjälpas. I love them!
BH 1
Fodrad mjuk BH utan båge (dock material i underkanten som gör att den fäster på huden). Banden är avtagbara vilket gör det mer perfekt. Finns både i svart och vitt, kostar runt en 149 kr , art nr; 5595520.

Bilderna är tagna från Lindex.se

BH 2
Fodrad mjuk One-Piece BH utan sömmar, byglarna i är knappt märkbara så den formar bysten(brösten) fint samtidigt som den knappt känns av på kroppen (big WOW). Den BH som jag refererar till hittade jag dock inte på Lindex hemsida (utgången modell möjligtvis?), men den ska kosta runt 299 kr och har artnr; 5841569. Men det finns en likadan BH som är i princip densamma och kostar dessutom mindre 199 kr och finns i färgerna black, beige, aruba blue & computer grey. Artnr; 5999784

Bilderna är tagna från Lindex.se

Här har ni BH varianterna som slår allt annat även om man ibland sätter på sig en obekväm lite då och då. Kom ihåg att ha en riktigt bra BH är bra för bysten!

Vill man vara fin så får man lida pin, dock inte varje dag. Eller hur! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0