I väntan på bättre tider......

Hetsveckan är över och jag kan inte riktigt fatta det själv eftersom jag har kämpat ända in till de sista sekunderna. Och om jag ändå inte klarar mig så får jag ännu en gång skylla mig själv, då jag börjar allting i sista minuten och har ingen framförhållning.

Nu har jag inget speciellt för mig egentligen, förutom att jag måste jobba och vänta på resultat för att se om jag har gjort bra ifrån mig eller inte annars är det bara att ladda inför den nya terminen, och helt plötsligt är min klass inte nollor, vi ska börja andra året, tiden går fort, och de dagar som man har kämpat mest uppskattas väldigt mycket nu i efterhand, men när man väl skall göra bra ifrån sig då tänker man på så mycket annnat som inte ens är värd att ägna tanke åt.

Ny termin, nya tag och ny energi, jag ska faktiskt vara positiv och inte tänka så mycket bakom i tiden, jag skall verkligen uppskatta det jag har mer och inte bara tänka på att ha det bättre och inte nöja mig, jag har en tendens att ta saker och ting förgivet.

Ett stort plus med år två jämfört med första året är vännerna som man har fått under året, nu slipper man oroa sig över att vara själv, för nu har vi varandra att dela vår vardag med, visst låter det bra ?..






Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0