Deja vu

Mina dagar upprepar sig, tro eller ej.
Jag gör samma saker om och om igen, allt för att undvika plugga på min kommande tenta, inte bra.



Men jag har hunnit sola på Mallorca en vecka med familjen, KOMMER INTE HÄNDA IGEN. Solstolen bredvid farsan som bara blir röd istället för brun, medan man ser värsta söta paret som verkligen njuter av sommaren, mamma som hela tiden håller koll på klockan så vi inte missar lunchen som serveras under en viss tid, syrran däremot var normal, så vi gick runt o låtsades vara där ensamma INTE SÅ NORMALT, men det var kul.
Det som var bra va att jag inte skulle ha råd med egen semester o familjen bjuder på allting bara man följer med, låter hemst men så är det.


Ett stort plus med resemålet var maten som var underbart god. Den var jättegod, och det fanns alltid många olika rätter att välja bland. Och flera sorters desserter, tårtor, bakelser osv att avsluta sin måltid med.

    

Sist men inte minst  - shoppingen!
Trots all den goda maten och den underbara stranden och den sköna och varma poolen så hann vi med en heldag i Palma, som var närmaste storstaden till Alcudia där vi tillbringade vår semester.
 






De sötaste dockorna.





//S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig Charlie!!!!!

2008-08-04 @ 03:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0