Mr. Magorium's Wonder Emporium/Den magiska Leksaksaffären,underbar film.

Häromdagen hade jag ingen aning om vad jag skulle tänkas titta på för film, men jag älskar tecknat och barnfilmer i sig så jag såg Mr. Magorium's Wonder Emporium ("DEN MAGISKA LEKSAKSAFFÄREN" på svenska) som var helt underbar att titta på. Dustin Hoffman, Zach Mills & Natalie Portman i huvudrollerna.

Nominerad till 2 awards - Best Animation/Family & -Best Performance in a Feature Film - Leading Young Actor Zach Mills

Handlar om en leksaksbutik som är magisk med en butiksägare över 240 år gammal. Positivitet och inspiration att ha tro på sig själv & i annat! Som gjord för yngre publik lite som Kalle och chokladfabriken eller vad den nu hette, såg den dock på engelska.


Hade biopremiär den 21 Juni 2008 med svenskt tal, glöm inte att ta med barnen då den är barntillåten och får ses av alla.

Kommentarer
Postat av: Minna

Hade ju varit trevligt att se något från eran sthlms-vistelse :)

2008-07-30 @ 22:12:08
URL: http://minnukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0