Kass start!!!!

Efter en helg i Jönköping, där hela familjen hjälpte till och städade min lägenhet.

Söndagen vid 5 tiden var vi framme hemma i Göteborg, då ser jag att min älskade kanin som jag har haft sen jag var 12 år hade gått bort, han låg så sött och såg fridfull ut.

Plexus som vi hade i nästan 7 år. Snacka om en familjmedlem.

Snacka om att jag bröt ihop, iaf jag har försökt att gå utanför hemmet för att sluta tänka på det. Jag har ju två egna kaniner nu som jag fortfarande måste ta hand om, så det var bara att bita ihop o vara ledsen i smyg. Då jag fortfarande är väldigt känslig trivs jag inte med att skriva för djupgående om det så jag släpper det bara.





Det känns 1000 ggr värre än vad man ens kunde föreställa sig!

Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken sötis:) Jag vet hur det känns, förlorade min för ett tag sen:(

2008-09-29 @ 09:53:50
URL: http://anniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0