Shopping i Götet!!


Efter ett år av Jönköpingshoppande fick jag känna mig hemma i Göteborg igen.
Dagen började rätt sent och vi begav oss till Frölunda torg, till och börja med, där köpte jag en klocka efter en veckas efterlysning.
Det blev inte drömklockan men inte så långt ifrån heller, samma märke och kvalité fast utan de lyxiga diamanterna som för övrigt är typiskt mig.


Min fina klocka.




Jag fick även med mig ett par svarta Chinos från Diesel och en svart piké-tröja från Gant.
Fyndade även en jättefin vintage väska för under 50-lappen.


Jag på Kungsportsplatsen, väntar på bussen.

Gick förbi en klädbutik med namnet Isolde, var bara tvungen och ta kort för isasfrisas skull.








Hälsningar från Göteborg!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är söt :)

2008-06-18 @ 01:11:12
Postat av: Anonym

åhh vilken fin gest för stor flaninen

2008-06-29 @ 03:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0