Äntligen hemma i Sthlm.

Igår efter att ha spenderat 2 dagar att städa ur min lägenhet i Jönköping för att komma hem till Stockholm igen över sommaren, så tog jag bussen runt 15 tiden till Stockholm. Buss4You, det var nog den bekvämligaste resan som jag har gjort den här terminen. Längst fram satt jag, i en läderklädd fåtölj med fotstöd. Dem hade trådlöst internet som man inte behövde betala för att använda, hel skönt.

Fast nu är frågan om jag kommer att tycka att det är skönt att vara hemma igen? Jag saknar faktiskt min lägenhet lite redan, fick lämna kvar en hel del kläder eftersom att jag redan tagit med mig så mycket. Där bor jag ju själv med hundarna men här bor jag med mamma. Jag kommer nog att ha blandade känslor under sommaren bara för att jag vant mig så mycket vid jönköping nu, men det positiva är väl att jag inte kommer att känna ångest över att åka tillbaka sen i höst.


Är miljöombyte bra när man pluggar? Lämnar man stressen kvar i studieorten när man kommer till sin hemort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0