7 Rosor, Jag älskar dig


Idag fick jag den efterlängtade hemliga leveransen som jag skulle fått i onsdags egentligen, men efter en hel del krångel med levernasen då buketten var beställd från Göteborg så fick jag den, 7 stora röda rosor i en fin bukett med ett litet kort hängandes på.

Mitt svar på det är Jag älskar dig också. Även om buketten tappade sitt syfte då den inte dök upp vid rätt tillfälle så är det självaste tanken som är viktigast. Fin tanke och underbara blommor som doftar härligt somrigt. Precis vad jag behövde, uppmuntran och känslan av att känna sig uppskattad. Tack!


7 Rosor står för "Jag älskar dig", det vet alla som har sett på Telenor reklamen :D.



Visst blir man glad?

Kommentarer
Postat av: nas

Vilket fint inlägg! Fina blommor.

2008-05-23 @ 17:15:10
Postat av: Minna

Nej va fint! Har herr Fûrst varit i farten ?:)

2008-05-24 @ 10:58:53
URL: http://minnukka.blogg.se/
Postat av: Minna

haha nä det är ju sant. Finns ju fler romantiker där ute. men det var väldigt fint gjort! han kan, han kan ..

2008-05-25 @ 07:21:33
URL: http://minnukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0