Balkong mys med hundarna och EC Law

Jag har en enormt stor balkong som jag äntligen börjar få användning för. Under vintertid finns det ingen anledning för mig att hålla till där, men nu när solen har tittat fram spenderar jag inte tid inomhus nästan. Jag har ännu inte hunnit inreda men jag la ut lite trasmattor och en trästol att ha datorn på, obsevera att det endast är tillfälligt. Mysigast av allt är att hundarna håller mig sällskap i deras koja som jag burit ut som de kan ligga i.
image189
image190

Hur ser era balkonger ut?


Kommentarer
Postat av: tilda

härlig din balkong ser ut... känns som en balkong i spanien , hehe

2008-05-11 @ 13:26:46
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0