Dagarna som har gått.


Det enda man längtar till under vintern är sol och nu när solen väl skiner orkar jag inte gå ut för att det är för mkt sol, hmmm skumt.

Jag har spenderat mina dagar i Göteborg sen Valborg. Under Valborg satt jag hemma med föräldrarna och kollade på film medan min lilla syster var ute och festade med sina vänner. Kände mig lite gammal som satt hemma med mamma och pappa istället för att gå ut kanske därför kände jag mig tvungen till att ta igen och gå ut på torsdagen istället.

Förfest hos N och utgång. Väldigit trevligt, kul att umgås med kompisar som man inte träffar så ofta annars. Det var inte bästa dagen att gå ut på men det blev ändå bra.

image119
Såhär tomt var det på Avenyns gator.


Jag var tvungen och ta kort när jag såg den här sopptunnan i chockrosa. Riktigt snyggt.(Avenyn)

Eftersom de flesta ställen var stängda under denna natt hade vi inte så mycket mera val än att gå in på Valand.
Där inne var det proppfullt med killar och ytterst lite tjejer, så vad man än gjorde hade man minst två killar på sig. USH 1: de var väldigt fula och 2: äckliga. Å andra sidan så söker jag inte sällskap så jag hade klarat mig bra utan. Men eftersom jag var nöjd med mitt egna sällskap så kunde jag ändå ha kul, kvällen bjöd på en hel del skratt och mycket dans med M.


Jag i slutet av kvällen, vilket man ser då jag ser trött och är blank i ansiktet.

Dagen efter skulle jag och F träffa N och M för en minigolfrunda, men tydligen var det inte vår dag. Allt blev precis tvärtemot det vi ville göra i stort sätt hela dagen, men en runda till Sälarna i Slottskogen blev det efter flera minuters envishet från min och M:s sida. Vi umgicks och kvällen slutade med korvgrillning/räksallad och sånt gott.

image106OBS! Glömt att ställa in rätt datum och tid på min kamera, så bilderna är nya, ej från 2006 som det står.
 

Grilla lugnt


Kommentarer
Postat av: Madde

Aldrig är man nöjd *Ler*

2008-05-05 @ 14:30:12
URL: http://angelwing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0