En perfekt lördagskväll. Bagel & Fool's Gold.

Nu har jag varit hemma i Stockholm i en hel vecka & som jag har suktat efter en Veggi bagel från Kjofi på Birger Jarls gatan. Nu i sällskap av en av mina bästa vänner fick jag äntligen äta den plus en bit chokladtårta med grädde, mums. Vi promerade hela vägen från Hötorget (hämtade ut biobiljetterna i förväg) till Stureplan (bagel) & tillbaka till Hötorget (Fool's Gold).

Fool's Gold
Matthew M, smarrig kropp må han ha men inte ansiktet för det tycket jag. Omringad var man av tonåringar som man kunde höra fnissa när de såg hans bara överkropp, typiskt nog satt en kille med stora komplex brevid en och var tvungen att ge negativa kommentarer ifrån sig. Replikerna i filmen påminner mycket om How to loose a guy in 10 days & det kändes nästan som att dem gjorde filmen bara för att...! 

 Fast mamma gick ju och såg 7 år i Tibet (med Brad Pitt) för en massa år sedan och när hon skulle återberätta filmen sa hon bara Brad Pitt va med och hade små stjärnor i ögonen. Så, vill ni gå & se filmen för Matthew M. så får ni se en hel del av hans kropp behöver jag säga mer?

Hur många gånger är det okey för samma skådespelade att vara med i samma filmer?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0