Smycka till vardagen!!!

Idag har jag surfat på en nästan bortglömd favoritsida som jag brukade kolla in dagligen. Nu när värmen har kommit så börjar även smyckerna glittra runt halsen och armarna och trendiga ringar börjar dyka upp runt fingrar. Inte minst hos kändisarna så har den trenden slagit in.

Just därför har jag funnit den perfekta hemsidan där de inte har fantasipriser på sina accessoarer. Nämligen Zylber.se. Där kan man hitta allt ifrån halsband till väskor och solbrillor. Fraktfritt och leveranstiden ligger på ungefär 2 dagar, Helt perfekt. Och inte nog med det har sidan "Fritt Fall" dygnet runt på utvalda ting som går ner 1 kr per minut tills någon köper den.



image185
EDC by Esprit - Armband - Multi Colour. 89:-
Foto från Zylber.se
Jag själv har varit och är en trogen köpare och är väldigt nöjd med servicen. Kan vara värd och hålla koll på, vem vet DU kanske hittar din favorit bland alla söta ting de har. Jag älskar deras halsband i sötvattenspärlor framförallt. HELT UNDERBART FINA.
image95
Gå in och kika runt, because your worth it!!

Kommentarer
Postat av: nanna

åh gud' vad härligt armband :)

2008-05-12 @ 07:13:48
URL: http://missnanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0