Undra vilket sommarjobb jag får?

Jag är så nyfiken på vilket jobb jag kommer att tilldelas i sommar. Det är mindre än 1 månad kvar tills dess att jag landar i Stockholm igen. Jag har under flera år nu jobbat för Academic Work & verkligen fått bra jobb som platsar utmärkt på meritlistan. Nu så kontaktade jag min Konsultchef & talade om att jag kommer hem för sommaren. Hon sa att hon skulle se vad som rullade in, kanske blir det samma som förra sommaren. Inget mig emot! Men hon skulle se till att jag jobbade för dem den här sommaren också. Roligt! Ni anar inte hur snäll hon är.

 För er som inte vet vad AcademicWork är för något traska in på deras hemsida, det finns alltid extrajobb att söka.

Mina tidigare konsultarbeten för AW.
Dell- Kundtjänst/Undersökare
Smycka - Butikskassörska
Castrol- Marknadsundersökare på Norska
Hemköp - Kassörska
Skatteverket

Vad ska ni jobba med i sommar?
image211

Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

Snygg t-shirt! Hoppas det går bra med sommarjobbet. Pluggar du annars eller? Jag hoppas på en lång o fin semester i sommar. Ska inte jobba utan vara ledig...:)

2008-05-12 @ 19:08:19
URL: http://miljonresan.blogg.se
Postat av: Caky

Jag ska förhoppnings vis få sommar jobba i tygaffären jag jobbat extra i under våren :)
Får kanske göra praktik som kostumör på Drottningholms teater ochså, men de e inte säkert ännu, men det vore trevligt, ska spåna mer på det nästa vecka.

2008-05-12 @ 19:12:14
URL: http://CakeSniffer.bloggagratis.se
Postat av: sophie

ingenting och det känns skönare then ever!

2008-05-12 @ 19:53:51
URL: http://ssophiekarlssonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0