Vårshopping

Nu när våren är framme har jag passat på och förnyat större delen av min garderob. Detta genom att bl.a. Fynda på två outlets och handla i Danmark då jag var i Fredrikshamn på en dagskryssning. Mitt intresse för mina nya kläder visar även att jag inte har lagt ner så många tankar på mina studier just för tillfället. Vilket är sorgligt men tillbaka till shoppingen.

Av en ren slump hittade jag och N en outlet mitt i Jönköpingcentrum, där de hade Sisters, Brothers och JC kläder för under 100 lappen. Självklart passade jag på och plockade på mig nästan allt jag hittade i min storlek, vilket inte var så svårt att hitta, alla i Jönköping verkar ha storlek XS så jag fick alla S och M kläderna för mig själv.

 

image156

 

Kläder av märken som Riley och Twist & Tango

 

image157

 

Favorittröjorna båda för mindre än 200:-.

I Göteborg hittade jag och mamma en affär som sålde ut sportkläder, däri fanns jackor, västar och mysbyxor. Även där passade jag på och köpte mig nya mysbyxor och jackor. Fick 4 plagg för under 1000-lappen vilket var fyndpris då jag fick stora plagg i märket Everest och Nike som har bra kvalité på sina produkter.

image158

 

Everest, Nike och Dcate.

I Danmark hittade jag väldigt många fina saker men köpte inte så mycket då jag redan hade gjort mig av med en hel del pengar på båtresan dit, jag ger aldrig upp hoppet om att få jakpottvinsten på pokermaskinen eller de enarmade banditerna.

image159
Friis & Company

Inte nog med alla affärer som finns har jag nätshoppat på Victoria´s Secret och Yves Rocher. Tack vare T kan jag få hem mina beställda varor från Victoriassecret perfekt tajmat till sommaren. Här är bilder på några plagg i min shoppingbag.

 

image160

 

Jag blev bara kär i färgen

 

image161

 

Var bara tvungen, jag menar den är ju rosa.

 

image162

 

Sist men inte minst 3 par lowrise-pants.

Nu känner jag att jag faktiskt har mognat sen jag flyttade hemifrån sen i augusti. Vilket jag märker då jag känner mig stolt över mina fynd på olika outlet istället för att undvika och svara när någon frågar vart jag har köpt mina kläder.


image109


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0