Insyn i vardagen...


Den här veckan har bestått av plugg plugg och återigen massor med plugg.

Igår var jag och T hemma hos mig och skulle skriva på vårt arbete men så blev det inte, istället gick vi till Ica och handlade mat som vi var sugna på.
 

Jensens favoritsås är såå god.

Sen fick jag hjälp av T att klippa Timons och Biancas klor, mer fick vi inte gjort. Vädret har varit upp och ner här i Jönköping, inte det finaste men duger, sista tentan är kvar och man jag börjar bli lite halvstressad då dagarna går så fort utan att man hinner göra så mycket och helt plötsligt ska man ha tenta usch.

På sommaren ska jag försöka njuta så mycket som möjligt och bara slappna av, de timmar jag inte jobbar iaf :D. 
//S



Njut av värmen!


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag personligen föredrar Jensens vitlökssås eller bearnaissås, eller pepparsås tom. Men Jensens favoritsås smakar tomatsås vilket för övrigt inte är en favorit.



Seriousness aside: Diggar eran blogg fett! Fortsätt så , så gör ni andra bloggarnas sidor osäkra.

2008-05-23 @ 19:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0