Fredag going Söndag.

Idag känns det som en tråkig dag, en söndag, då allt ställdes in idag har jag absolut inget att göra förutom att plugga på min tenta som är imorgon, ja ni hörde rätt på en lördag, så kul var det.

Det är vindstilla ute och inte speciellt ljust, hemma känns det lite halvkyligt och dystert pga. ensamheten.
Det är under sådana dagar jag vill hitta på allt möjligt bara för att inte ge mig själv möjligheten att sitta ner och plugga.

För mig är det söndag för jag känner igen den där söndagskänslan idag, min dag kommer inte vara speciellt äventyrsfull, det enda jag kan festa till det med är en god frukost för att få lite energi för dagen.

Dagens måste-göra-Lista

1.Komma igång och bli lite positiv :)
2. Börja plugga och lära mig något av det.
3. Diska skulle också vara bra så det inte börjar lukta .
4. Fortsätta plugga.
5. Vänta på att på något sätt bli uppvaktad.
6. Lägga sig i tid till skillnad från andra kvällar.



Får se hur bra jag lyckas följa efter listan undra om jag kommer hitta på 1000 andra saker för att inte plugga, vem vet men jag uppdaterar senare för att antingen klaga på min dag eller vara rätt nöjd med min dag så långt.


Ska bli intressant att se...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0