Sömn, en lyxighet.

Hur svårt är det egentligen att bara gå och lägga sig i tid för att vakna dagen därpå och inte ångra att man var uppe så sent?

Det är svårare än vad man tror, inte nog med att man hittar på alla slags ursäkter bara för att övertala sig själv att det faktiskt är okej att vara uppe sent även om man har flera timmars föreläsningar dagen därpå.

Inte nog med att jag har svårt att somna har jag oftast sprängande huvudvärk, eller snarare migrän och massa annat att tänka på, det borde inte vara så.

Ångest över brist på nedlagd tid på plugget vaknar till liv varje gång den märker att jag har tänkt att vila. Jag har 1001 saker att tänka på varje kväll när jag lägger mig i min stora säng alldeles ensam i längtan efter sällskap som jag känner mig trygg med. Jag börjar tänka på allting som finns i mitt liv och hur jag vill att min framtid ska se ut men det har jag lärt mig att man inte ska göra, för då är man bara för tidigt ute och är extremt påstridig enligt en viss person, så jag har lärt mig att tänka mindre på framtiden och mer på nuet bra eller dåligt vet jag inte men vissa saker får man helt enkelt kompromissa om right?


Just nu springer två glada och energifulla kaniner runt i hela lägenheten och vägrar låta sladdarna vara, får nog börja sätta lite gränser snart, de är inte lika små längre någongång måste de ju lära sig att en laddare funkar endast om hela sladden sitter ihop och inte är i flera bitar. 


Bianca när hon var liten. <3



Nu är det dags för lite sömn.

Kommentarer
Postat av: Bea :)

Fin blogg du har :)

Haft en bra dag?

2008-11-07 @ 00:31:32
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0