Inatt hade jag inga drömmar...

Natten har varit lång och mörk, låg i sängen och glodde i taket, kollade ut genom fönstret med jämna mellanrum men det fanns inga stjärnor att se.
Så man kan nog säga att jag är rätt trött nu på morgonen, tur att det är helg och inte en vardag så jag var tvungen och gå till jobbet eller befinna mig i skolan.
Helgen bjuder inte på några stora överraskningar utan lär vara så alla andra dagar som jag har tillbringat här sen skolstart, tomt och meningslöst, försöker fylla upp tommadagar med jobb men det resulterar i att jag blir väldigt trött när jag springer mellan jobb och skola.
Nä nu ska jag gå och göra mig en god frukost och börja njuta av min ledighet .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0