Vi Gör YOUTUBE...

HAHA..

Det var länge sen jag skrattade så mycket och på riktigt. Jag och N går in för sjungandet till 100%, detta med välinövad improviserad koreografi, och nu när vi spelar upp inspelningen så låter det förfärligt, idag är det en av de få dagarna jag har skämts över mig själv, jag ser ut som en kamerakåt nyimporterad kurd med min okammade frisyr och N kommer in lite då och då, men är mest inne i sjungandet med soppkvasten som mic hon är som hennes landsmän mest för handgester och miner.

Inte långt innan det dansade vi med inbakade nytvättade tröjor innanför byxorna, det var inte helt lätt att lyckas hålla uppe byxorna när man shakade som oss. Några videoklipp blir det tyvärr inte, men jag skrattar fortfarande så kul var det.

Klockrent när N höll i byxorna samtidigt som hon grindade i takt till musiken.

I made the chicken utan att N märkte att jag hade två tröjor uppstoppade i shortsen, kanske för att jag är väldigt platt eller så var hennes glasögon inte på helt enkelt.

jag har iaf fått mig skratt för dagen och roligt var det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0