Dagens tröstshopping!!


Då jag fick sån kass start på min sommar i Göteborg tvingade jag mig själv att gå ut och få lite frisk luft, självklart går man då runt på kära Frölunda torg, vädret har varit solig med blåsigt, inte alls lika varmt som det är i Jönköping.

Jag vet inte om jag saknar Jönköping redan men det känns som att något inte stämmer, dagens kändes som en lördag ochatt man skulle åka tillbaka imon, men så ligger det inte till, jag lär vara kvar till minst första Augusti.

Dagen bjöd som sagt på runda bland affärerna och fika med F på stan, kära Tintin som har stans godaste kyckling med stekta potatis, verkligen smarrig.

Jag shoppade inte så mycket, eftersom det var så varmt inne i affärerna. Hann bara köpa ett par finfina skor med matchande väska:



Skorna kostade 199 kr på rea. Jätte höga med skön klack. Typiskt Sex And the City - Style.



Väskan kostade 299 kr, glansvit med jätte fina detaljer på. Stor väska perfekt för sommaren.






Är det lika kul att gå runt i affärerna även på sommaren?


Varma hälsningar från Götet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0