PANIK....

Nu mina vänner har jag svårt att andas när jag tänker på morgondagen. Att jag ska spendera en lördag på att skriva tenta från 14:00 till 19:00.

Jag får bara inte misslyckas med den här tentan, jag har dock inte pluggat flera veckor i förväg, vilket man bör göra om man verkligen vill sätta en tenta, men jag anser att jag kan räkneuppgifterna som jag tror är viktiga och resten får gå som det går.

Jag vet att det inte hjälper och få panik nu men jag får det, och det värsta jag vet är att tentan börjar 14:00, vilket innebär att halva dagen går åt att vara nervös och invänta tidpunkten.

Jag föredrar tenta kl 08:00 för då hinner man inte göra mer än borsta tänderna och springa till bussen och man hinner inte reflektera över sin rädsla inför att misslyckas förrän man faktiskt sitter där med tentan framför sig och inser att prio nummer ett är att svara på frågorna och inte sitta och reflektera över ångest och press som man känner.

Nu fick jag det och låta så himla dramatiskt, jag ska inte utelämna att jag har haft kul när jag har pluggat också, efter varje tal jag och N har lyckats lösa på egen hand har vi rest oss upp och dansat våran alldeles egna dans kopierad från en väldigt vis man (HAHA). Men det är inte helt som hans, vi har lyckats göra en egen remixversion på den. :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0