Äntligen Hemma

Då var man tillbaka i Jönköping efter en helg fylld med arbetstimmar och slit. Jag har blivit sjuk och allmänt trött. Inte nog med det så hittade jag en faktura från ELGIGANTEN, på en lånetelefon som jag hade i februari som de nu påstår att jag inte har lämnat tillbaka.

Vem vill ha en gammal Nokia telefon, inte jag? Bara för att de har varit klantiga och inte skrivit in det i datorn så ska inte jag behöva betala för jag är säker på att jag har lämnat tillbaka den.

Annars så har jag jobbat på Baby/Barn mässan i Göteborg och det var hur kul som helst jätte kul faktiskt. Min egna biologiska klocka började ticka lite haha, vilket min pojkvän inte tycker om. Jag visste inte att så många var gravida och framförallt inte när de är så unga! De flesta var runt 19-20 års åldern och bland dem såg jag Sabina som har en av huvudrollerna i kortserien "Kniven i hjärtat", höggravid och plockade på sig lite skötbordsunderlägg och hakklappar hehe. Om ni undrar hur jag vet det så var det eftersom jag stod och lämnade ut sakerna till henne. Sen pratade jag lite med IFK spelaren Daniel Alexandersson om de populära pottränings blöjorna,  eftersom han hade en liten dotter. Min pojkväns mamma gick och frågade efter hans autograf tidigare under samma dag åt "Min äldsta sons flickvän", haha undra vem hon menade.

Där fick ni lite skvaller om min helg i Götet.

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Spännande :-)

2008-04-14 @ 10:38:55
URL: http://fryc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0