En helt underbar dag!

Idag var man tvungen att gå upp supertidigt, men inte tack vare väckarklockan på mobilen. Den valde att inte vara till så mycket hjälp utan jag vaknade av att jag drömde att jag var försenad till skolan! Vilken jag nästan var.

Solen har skint riktigt starkt idag så jag har kunnat dra ut en matta på balkongen och ligga och sola med sällskap av hundarna. Fast... det kändes som att det kunde vara mysigare att ligga på gräsmatta så vovvarna kunde springa lite istället för att själviskt ligga kvar på balkongen.

Underbart nog så har vi en enorm superstor fotbollsplan där gräsen vuxit och blivit så mjukt. Turligen så är aldrig någon där vid lunch utan fotbollspojkar & flickorna strömmar in när skolan tagit slut för dagen. En promenad på knappt 3 minuter & hipp som happ var vi där. 1 st matte, 2 st hundar & en ryggsäck full med leksaken/ 15m långt koppel.

Det var så pass varmt att man kunde ha bara ett linne på överkroppen, gissa om det kändes skönt att få känna solstrålande träffa kroppen och faktiskt värma utan att temperaturen ute ska kyla ner en. Att kunna ligga still i solskenet i timmar utan att bli störd, JUST FREAKTASTIC!

Bilderna har jag själv tagit

Idag ska vi tjejer vara med och bowla med peeps från skolan, arrangerat av skolan!
Fast först plugg sen får ni höra om resten när vi kommit hem igen. Au revoire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0