Frossa i Rosa.

Det är soligt ute vilket gör dagen till en ultimat dag att gå ut och ta lite frisk luft. Men trots det fina vädret har inte jag (S) lust att röra mig utanför lägenheten. Ändå sen jag vaknade har jag fått springa efter mina kaniner och hjälpa de när de har fastnat bakom elementen, de är så busiga att man inte ens kan ha tid för sig själv när de väl springer löst.

Jag och T pratade precis i telefon där jag undrade vad jag skulle skriva inlägg om, då kom hon på att jag skulle skriva om varför jag gillar färgen rosa så mycket.

Dock vet jag inte om det är så intressant för våra nu 100+ besökare. Så jag tänkte lägga in lite bilder på mina rosa favoriter:
image87
Dator från Dell, Speldosa från Guldfynd, Mirandanalle från Åhlens, Prinsesskrona från Disney on Ice Show,
böcker från Akademibokhandeln, stearinljus från Guldfynd, film från Moveline.



Jag har även börjat läsa böcker igen, varje ikväll innan läggdags. Vilket var länge sen jag gjorde, jag älskar att köpa böcker. jag gillar två olika kategorier av böcker, den ena är böcker som är väldigt tjejiga och handlar om allt mellan himmel och jord. Och den andra kategorin är verklighetsbaserade böcker. Här kommer mina favoriter av tjejböckerna:
image90


Och här kommer några boktips för er som också gillar böcker vars innehåll har varit någon persons verkliga liv:
image91
Nu ska jag fixa mig för snart kommer T med sällskap och så ska vi på bio lite senare.



Kommentarer
Postat av: Sara

älskar rosa!

2008-04-18 @ 18:35:04
URL: http://littlenova.blogg.se
Postat av: KLARA

hoppas du har haft en bra fredag & får en härlig helg :D gå gärna in på min blogg och svara på vem som bär upp den bäst :D!

2008-04-18 @ 18:35:54
URL: http://lifeofklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0