Liten hund & Stor hund!

Mina hundar har alltid varit lika fyndiga med sina leksaker. Man behöver egentligen inte själv vara delaktig men det är alltid kul. Efter som att de är två av det busiga slaget i en stor lägenhet dessutom så tröttar dem ut varanndra titt som tätt. Tennisbollar, fotbollar, studsbollar, knytbollar, gosedjur m.fl LEKSAKERNA tar aldrig slut, fast jag har väl mig själv att skylla. De är rätt duktiga att hitta tennisbollar ute själva!

Båda hundarna är av rasen Jack Russel -busiga, -egensinnade & -jaktinstinkt.
Min stora hund har ett signum på ryggen nämligen ett Mussepigg tryck över ryggen.


LITEN HUND Leker.


STOR HUND Leker.

Sen så hittade jag ett über sött klipp på en iller som gömmer sina leksaker/gosedjur under husses badkar!

http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMovie.action?id=7985


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0