Motorola vs. Motorola?

Hej! Jag har ett litet dilemma!

Min mobil (Ericsson S500i) är inne på lagning för tillfället och jag vet inte om det är möjligt att reparera den =(. Å andra sidan har det aldrig riktigt känts som att den är riktigt min stil, har tidigare haft en Motorola V3 razr (svart) som jag älskade. Dock kände jag att när den gav upp att jag skulle prova något nytt fast det vart ju en besvikelse.

Nu har jag hittat tillbaka till Motorola, men jag vet inte vilket av dem som jag ska adapta.
Antingen en Motorola Razr 2 V8
image92

eller en
Motorola Q9h
image93
Ingen av mobilerna är speciellt dyra om man jämför med resten av alla märken som finns ute på marknaden.
Så vilken faller er i smaken mest?

Bilderna är från Motorolas hemsida, gå in och titta på funktionerna and give me notice!
www.motorola.com



Kommentarer
Postat av: Sanna

snygga

2008-04-20 @ 15:42:58
URL: http://wiiiberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0