Onödig problematik!

Vem hade trott att det kunde uppstå tjafs när man köper kurslitteratur av en äldre kursare?!

Så här var det;
Jag har tidigare köpt kurslitteratur av den här tjejen som går på Högskolan i Jönköping - Cecilia Westerlund i AR06.
Det har inte uppstått någon som helst förvirring kring tidigare köp, men nu helt plötsligt så tycker hon att det är OK att ljuga om vilken kurslitteratur det är hon har och utlovar att det är den nyaste trots att det i självaste verket inte alls är så. (Allt finns på ett sms som hon nu också hävdar att hon aldrig skickat!) Hon har lite svårt att svälja sin egna lögn. Nu när jag vill häva köpet för att jag har stämt av med min lärare att den boken jag nu köpt av henne anser han vara för gammal. Hon säger hon att hon vägrar häva köpet och vill att jag ska hänvisa till en paragraf i lagboken *LOL. Dessutom drar hon rang och säger lite spydigt -Jag har faktiskt gått det här programmet i snart 3 år!, med andra ord; hon tror sig veta bättre om någonting vi alla läste första terminen. Dessutom är det bara hennes andra år, men vi förlåter hennes inbilliska tankar.

När man dessutom talar med henne i telefon så kan hon bara banna, skrika och säga att det är en principsak för henne och att hon aldrig kommer ge sig. Hon har dessutom inte givit mig allt material som hon utlovade och jag betalt för, helst av allt skulle jag bara vilja ge tillbaka sakerna jag köpte av henne och oberopa både AvtL och KP.
Men allvarligt talat , ORKA!

Jag kan därför inte rekommendera någon att köpa kurslitteratur av Cecilia Westerlund på Högskolan i Jönköping klass AR06! Risken finns att ni förlorar på köpet.

S Status: Fly Förbannad!

Tankar?


Kommentarer
Postat av: Nastaran

Tack! Nu vet man vet man ska hålla sig ifrån..

2008-04-10 @ 19:59:12
Postat av: Minna

sicken Elaking!
hitta ngn ärligare att köpa av..
Inte sura nu, snart får vi boka semestern!
puss Minna :)

2008-04-10 @ 22:24:28
URL: http://minnz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0