The way we were (-Your girl is lovely HUBBLE).

Nu har jag sett Sex and the City reklamen på Tv3 allt för många gånger! Filmen THE WAY WE WERE har gått som på repeat i mitt huvud, ni vet när Carrie säger -Hubble, -Your Girl Is Lovely Hubble. Det måste ha varit åratals sedan som jag hörde Carrie säga det för första gången, men jag har faktiskt aldrig tagit tag i att faktiskt gå och hyra filmen.

Barbra Streisand
& Robert Redford, nu har jag äntligen sett den och tyckte att den var riktigt bra! R.Redford ser ut som en ung Brad Pitt, men framför allt så var det en riktig chickflick som Samantha skulle ha sagt dock en väldigt bra sådan! Me (T) like!

Jag har hittat scenen som Carrie pratar om, men gå & hyr den så ni får se hela!

Klippet är taget från Youtube.com


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad snackar du om ????????????????????

2008-04-21 @ 22:22:40
Postat av: Canarydiamond

Till Anonym
Jag vet inte riktigt Sanna men om du preciserar dig lite så kanske det är en lättare fråga att svara på!
Mvh

2008-04-21 @ 23:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0