TV-Serie Freak

Det finns säkert fler än jag som har stenkoll på alla tv serie som sänds i staterna. Men jag kan med riktigt dåligt samvete berätta att jag ser på nästan varenda en. Jag har ännu inte skaffat mig en favorit av suveränitet och det är väl därför som jag byggt upp en sorts kvantitets vana.

TV-Seriernas hemsida
http://www.tv.com/
Allt om alla tv-serier, sändningstider, skådespelare, nyheter m.m

Nu har det ju tråkigt nog varit ett långt upphåll (orsakad av strejk), men om ca 1 veckas tid så är det full rulle. Det har inte varit några desperata tider direkt, men det är en avkoppling som behövs lite då och då. Jag kommer att nämna alla 33 utav mina dåliga vanor, men först har jag gjort en MY Top Ten of shows lista.
OBS! Jag har bortsett från serier som avslutats.

image33

The Black Donnelys var tidigare en av mina absoluta favoriter, tråkigt nog så sändes bara 1 säsong. MEN det är en must see serie för både killar & tjejer. Handlar om den Irländska maffian vs Italienska maffian.

Här kommer resten, de är inte numrerade i någon inbördes ordning fast ändå joo. Den sistnämnda Dirt som ligger längst ner på listan en av dem jag ser minst fram emot.

image45

Dont get crazy, OK! För mycket tv är aldrig bra.

©
Har du tips på andra serier som är just din favorit?
Tycker du att vi har missat någon speciell?
Kommentera gärna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0