"Om du dejtar Soran, dejtar jag Victoria Silvstedt"


Inte nog med att jag har haft en hektiskt vecka så har jag blivit väldigt Internetberoende och framförallt trogen bloggläsare på bla. 1000apor, mest Sorans blogg, det är inte alla gånger jag håller med hans resonemang men kul och läsa någons blogg som inte bara handlar om mode och har massa dagens outfitbilder.

Då jag har en ständig rädsla inom mig att jag någongång under mitt framtida liv bli en torr och allvarlig person med tanke på mitt yrkesval så har jag bestämt mig för att hålla koll på den komiska delen av samhället, att se till och inte missa några Parlamentetavsnitt och faktiskt kolla på "Morgonsoffan" och Benjamins tester. 

Även att läsa Soran Ismails blogg och få mitt ett skratt men han skrev mer allvarliga saker vilket jag tyckte om , han verkar till min förvåning vara en jordnära och relativt intelligent kille för sin ålder, snacka om att jag blev imponerad av honom, inte nog med det så är han kurd och pratar som "vanliga" människor, utan brytfel och begränsad ordförråd , allt detta har resulterat i att jag besöker hans sida flera gånger om dagen, mycket oftare än vad han hinner uppdatera.

Detta har jag erkänt till F men han skrattar åt mig och säger att om jag dejtar Soran, så dejtar han Victoria Silvstedt, med andra ord så driver han med mig och tycker att detta är skitroligt och väldigt långsökt, så han får ta och skylla sig själv helt enkelt om någonting händer ;). iof så håller jag med han att det är rätt orealistikt jag e ju trottsallt inte känd :P Ännu, måste bara komma på något jag kan vara känd för, hmmm..... nu har jag nåt och fundera på..





Kommentarer
Postat av: sara

haha, han är rolig faktiskt.

2008-08-19 @ 13:33:41
Postat av: soran

Jag blev tipsad om att läsa det här blogginlägget och ville bara passa på att tacka för de vänliga orden. Skitkul att höra/läsa!



Sköt om dig,

Soran

2008-08-19 @ 15:11:38
URL: http://www.1000apor.se/blogs/soran
Postat av: Rick

"...inte nog med det så är han kurd och pratar som vanliga människor, utan brytfel och begränsad ordförråd..."



Haha. Kurder ÄR vanliga människor. ;)

Du menade vanliga svenskar, va?



Sen så är brytfel något man kan få om man arbetar med motorer, om jag inte missminner mig.

2008-08-19 @ 15:43:15
Postat av: Rick

My bad. Elektronik. Typ stereo och sådant.

2008-08-19 @ 15:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0