Dagens höjdpunkt.


Idag har jag färgat håret glanssvart, hoppas det blir fint, det är fortfarande blött och jag har inte haft ork att ta bort handduken ännu.

Det händer inte så värst mycket under mina dagar, vissa dagar känns som Dejavu då allting är precis sig likt, medan andra dagar är rätt unika.
Jag försöker uppdatera så ofta jag kan och ändå får man en påminelse av M att man borde uppdatera, och då skriver jag klumpinlägg, massa saker som har hänt publiserar jag under en och samma kväll.

Idag har jag lekt med Timon och Bianca och upptäckte att Timon trivs med att sätta sig i mammas kruka, där han gräver och sover när han blir trött.
Timon


Annars har jag fikat med mamma på Frölunda torg idag och snackat om allt och ingenting.

Räkmacka och Prinsesstårta.

Och ikväll ska jag jobba så jag måste vila mig lite så jag orkar natten, det lär bli mycket och göra inatt, alla har ju pengar o då unnar de sig allt de är sugna på, m.a.o hamburgare, pommes och milkshake.



Ses på Sibylla eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0