Girlicious marathon. Spoiler varning.

Igår valde jag att inte spendare dagen utanför min lägenhet (förutom när jag gick ut med hundarna så klart), men jag bäddade upp mig i soffan med egen gjord pasta/kyckling sallad & EC-law boken. Det var inte lätt, men "multitasking" är inget nytt för mig. Jag tycker om att kolla på So you think you can dance (obs Amerikanska versionen enbart), men förra årets PussyCat Dolls gjorde mig nyfiken på Girlicous.

Lite reality/dans/sång är vad det är, ganska tråkigt att kolla på allt drama. Det är mer uppvisningarna i slutet som är roligt att se på! 3 tjejer utav 15 skulle skolas in till en ny PCD liknande grupp, men spoiler spoiler varning. SÅ vart det inte.
Man sitter ju och nästan hejar fram dem man tycker ska få stå kvar sist, valet och kvalet, sista platsen stod mellan Nathalie och Chrystina. Men vad säger Robin då....??

Girls this is without a doubt the toughest decision that we've made in this competition.... Both of you have qualities that will make this group complete....Girls.... We have come to a final conclusion... That three girls in this group is GREAT... however...four girls...... IS GIRLICIOUS.

Där har ni det 4 tjejer. Nathalie,Chrystina, Tiffany and Nichole. Första Videon Like Me..


Jag lade upp en Spoiler varning.... ;) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0