Las Vegas - Over, Cancelled & Done.

Det är över!, att jag inte sett eller förstått det tidigare gör mig arg. Jag har alltid tyckt om serien LAS VEGAS speciellt Vanessa Marcil i rollen som Samantha Marquez. Attraktiv, sassy, välklädd, mystiskt dessutom kanske lite för kall & ärlig.

Men men men men men men ............. bara sådär :(. Allt har ett slut, alla inte lika bra. Sista avsnittet lämnade brödsmulor överallt, jag förstår inte. CHOCKTILLSTÅND. Det kommer nya jajaja, JAG VET. Jag tittar redan på så många, men det spelar ingen roll, this one i actually liked!

Från www.youtube.com

Quote
Delinda: Matt's really different. He's just so...
Samantha Jane "Sam" Marquez: Blind.
Delinda: I was gonna say warm, genuine and completely...
Samantha Jane "Sam" Marquez: Without sight.

Är det någon mer än jag som kommer att sakna Las Vegas?

/ T

Kommentarer
Postat av: Las Vegas

Jag kommer också sakna snygga Danny.

2008-05-09 @ 00:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0