Princessor på ärten.

Igår kväll va det en riktigt mys pys afton, men jag har upptäckt att alla i denna lägenhet tror att dem är princessor.  Vi alla tycker om att ligga högst upp på minst 3-4 kuddar under våra huvuden. Liten vovvis bäddade upp sig i soffan på alla soffkuddar, medan stora vovvisen tog sängen & la sig på alla sängkuddar. Sen när jag själv skulle gå och sova då fanns det inga kuddar över till mig :( & jag vill alltig ha massa kuddar under huvudet. Jag vet inte hur många gånger jag har hört,  -Men du, du sitter ju nästan upp när du sover, är det verkligen bra att ha så många kuddar att sova med?

Hur många kuddar har ni under huvudet?

Kommentarer
Postat av: Magda

Det kan jag nog allt föreställa mig! Har massa bilder av dig när du "satt" och sov när du var liten. :)

2008-05-27 @ 15:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0