Veckans Låt...Breathing your love.


Av en ren slump hittade jag den här låten på youtube, Daring feat. Kat DeLuna, jag älskar Kat DeLuna och blev faktiskt förvånad över att hon har valt att spela in en låt och video med Darin, inte för att Darin är helkass utan att hon faktiskt är på en högre nivå än honom. Men hon kanske ville vara snäll och ge honom lite publicitet. Hursomhelst har låten blivit vekans låt för att den är ny och bra.



Darin feat. Kat DeLuna: Breathing your love.



Nu ska jag återgå till det jag höll på med innan jag kom av mig, plugget.

Kommentarer
Postat av: Johannes Schander

Han har verkligen växt till sig, från en liten tandställningspojke som älskas av alla 14-17åriga tjejer till en härlig sångare! För sjunga det kan han!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0