Dagens höjdpunkt.




Nu är jag det alla andra har klagat på under de senaste veckorna nämligen sjuk, jag är helt svag och snorig uschhh.
Jag känner för att dricka upp varenda C-vitamin brustablett jag har hemma i min sjuklåda, och de är många, bara för att bli frisk och orka plugga igen kanske var det därför jag inte fick gjort någonting alls igår kanske var det så att min kropp visste att jag skulle vakna upp sjuk och inte orkade anstänga hjärnan och ögonen redan från igår.

Nu vet jag iaf inte vad jag ska göra, jag är bara allmänt trött men snart blir det nog bra hoppas jag.
Idag ska det pluggas och sidor ska läsas ingen kul grej men så är det bara.

Det bästa som kan hända idag är att man får några mysiga samtal,personer som orkar lyssna på när man klagar på hela sitt liv bara för att man är sjuk och annars så är livet riktigt bra men sånt glömmer man bort när man vill ha andras sympati.

Och när en speciell person ringer så brukar man krydda det hela liiiite extra bara för att han ska tycka att det är jätte synd om en och vilja ta hand om en fastän det egentligen inte går, men ibland räcker det med att veta att den personen hade velat göra någonting för en fast inte kan, då är det tanken som värmer en så oerhört.



Återstår att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0