Tisdagskväll med Darin..



Darin



Kvällen har jag tillbringat med att kolla på youtube och uppdatera mig på musikfronten, och under dagen har jag försökt förstå mig på olika former av associationer som kan vara bra och ha koll på till torsdagens tenta.
Trött som aldrig förr skulle jag nog vilja beskriva mitt sinnestillstånd just nu men när jag väl tänker efter så har jag nog varit tröttare än nu, som då jag satt uppe två nätter och skrev en sextimmars lång tenta som grädde på toppen.


Låten har jag lyssnat flitigt på under hela kvällen och dansat mig igenom olika propositioner och förarbeten som faktiskt inte är så tråkiga som alla tror, alla inklusive jag själv.

Helgen kommer bjuda på Göteborg och sol förhoppningsvis, jag känner mig hemma där det är sol och just nu känns Göteborg som rätt ställe att kalla för hem när det snöar här i Jönköping som om det vore runt nyår.

Annars bortsett från allt tråkigt i mitt liv så funkar allt ovanligt bra och dagarna paserar i ljusets hastighet, inte mycket klagomål från mitt håll.


Nu ska jag försökt få tag i T så vi kan diskutera lite rättsfall och dra några torra juristskämt, något som inte många skulle förstå sig på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0