"All tid i världen", räcker inte.


Dagen bjuder på inget mindre än plugg och plugg, vilket är resultatet av att jag faktiskt inte anstränger mig tillräckligt när jag väl borde.

Mitt största problem just nu är att jag inte tar tag i allting som måste göras, jag har inte tid brukar jag säga till mig själv.
På dagarna sitter jag och tänker på att jag inte har tid istället för att sätta igång med något vettigt och få det gjort,  och när jag sitter och tänker på att jag har inte tid så har jag inte tid över till något annat. Även om det sägs att man har all tid i världen för att man är ung, så räcker det inte, inte om den är så "begränsad" som min tid är, allt har faktist deadlines som man måste gå efter. 

Ok riktigt så illa är det inte men jag måste lära mig planera min tid bättre. Detta sker inte över natten, och inte av sig själv, det bästa är att jag försöker intala mig själv detta under tiden jag skriver ner det på bloggen. 

 Men nu är det iaf konstaterat från min sida, att jag faktiskt inte har all tid i världen eftersom jag har tid att passa, och saker och ting inte sker efter mitt schema, utan är rätt så förutbestämda.
 
Annars är det trevligt att vara tillbaka i Jönköping, staden skriker frihet och är en trygg miljö för mig.
Inte nog med att det känns skönt och vara tillbaka här, så är det bestämt nu, jag ska få en sambo i min lilla lägenhet.  Jag ser verkligen fram emot de kommande dagarna för hittils har vi haft det riktigt kul , i alla fall jag.
Jag har en tendens att bli sällskapssjuk ibland, okej ofta och då passar det perfekt med en kär vän som man kan prata med.

Japp mer är det inte, vi lagar romantiska middagar och har det trevligt, pluggar emellanåt vilket är bra.

Rätt taggad inför den nya terminen men hatar CSN, någon mer som gör det?
Sååå, Näringslivet Here I Come........Om 4 år . haha

Mitt skrivande hörs till min nya sambo, så nu ska jag ge henne lite läsro och försöka att inte göra ljud ifrån mig, kanske till och med sova.



 

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0