Ensam i min ensamhet..

Jag vet inte vad jag ska skriva.......................................


Då kan man undra varför jag sitter framför datorn och skriver ett inlägg om att jag inte har något att skriva.
Men jag känner att jag behöver skriva om att jag har vet vad jag känner längre, att jag tänker så mycket att jag inte vet vad jag tänker på och tiden känns som evigheter samtidigt som att jag förlorar tid på att vara så förkrossad att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Det som får mig och må lite bättre är att jag inte hyser några hatkänslor utan bara sorg över det som har hänt. Jag klandrar ingen längre det gör bara ont. Det svider bara jag tänker för mig själv, är rädd för att vara hemma och känna mig ensam i min ensamhet.

En stor lägenhet där jag ensam vistas i och jag känner mig ensam, ännu mer ensam än vad jag trodde jag kunnde känna mig.
Allt jag har där har en historia och de alla har något gemensamt och det är DIG.

Det känns så konstigt att vissa låtar faktiskt tilltalar mig såpass mycket och att de ibland uttrycker ord som jag tänker på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0