Godmorgon alla som har unnat sig lite extra sömn.

Tanken var att jag skulle passa på och sova ut när jag ändå struntade i min föreläsning, men icke det, jag vaknade i lagom tid för min föreläsning som jag fortfarande hade tänkt att skippa det var inte så kul.

Försökte somna om , då ringde telefonen, F sa att jag skulle vakna, när jag förklarade att jag hade tänkt att stanna hemma idag sa han att jag skulle sova vidare, är det verkligen så lätt?


Idag tänkte jag ge mig ut i världen för första gången på länge, jag har inte gått runt och shoppat i affärer utöver Willys på flera månader, och när jag får frågan vad jag önskar mig i julklapp brukar mitt svar vara att jag faktiskt inte vet vad som finns ute och kan inte komma på något som jag skulle vilja ha.

Det känns som att jag har allting jag någonsin har velat ha. Kanske inte en Gucciväska men det är nog inte så aktuellt iår, så älskad är jag inte :P

Nu ska jag fixa mig lite och göra A6 osäkert med min närvaro helt på egen hand. Har inte energi nog för förberedelserna vill bara komma dit så jag kan gå runt och köpa massa onödiga men självförtroendehöjande saker :P.
Jag bara älskar julen, älskar julpynt och julstämning.

Bild hämtad från Google.





Får se om jag får med mig några påsar hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0