Julklappar

Igår efter några timmars snurrande på A6 lyckades jag köpa julklapp till pappa, mamma och F . Den enda som var lite svårare att köpa julklapp till var syrran men det kommer nog med tiden, det måste vara något bra.

Sen har jag tänkt lite på vad jag själv skulle vilja ha i julklapp och eftersom minst en person läser den här bloggen för insperation om julklapp till mig så har ett en ledtråd.....Liten och söt som en liten gröt....


Ja En aldeles egen Lhasa apso, med en tomteluva på hehe.

Nä jag har nog inte tid och plats för en hund har ju två söta kaniner som skuttar runt som galningar.

Annars händer det inget speciellt här i Jönköping.
Vad ska man hitta på ikväll, tro? hmm nu blir det iaf att städa lägenheten för min del för jag åker till Malmö på torsdag och sen till gbg på lördag, ja jag kommer nog åka till några ställen de här närmaste två månaderna.

Malmö för att jobba i två dagar sen Jönköping för att hämta kaninerna och packa för att åka till göteborg, därifrån åker jag till stockholm för att åka till Zurich för att åka till Paris och shoppa sen tillbaka till Zurich för att fira nyår sen åker jag tillbaka till göteborg via stockholm och sen åker jag till jönköping för att skriva två tentor sen åka till göteborg och fira syrrans födelsedag och sen åka till jönköping för att åka till stockholm igen på jobbresa och sen åker jag till jönköping och därifrån till göteborg för att fira Fs fördelsedag och sen åker jag tillbaka till jönköping för att fortsätta mitt vanliga liv där :D huuuhh haha krångligt värre.

puss på er..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0