Vilodag

Hej, äntligen är alla tentor över för den här perioden och det är bara arbeten kvar men det är inte lika farligt.
De här senaste dagarna har inneburit en del festanden onsdagen, fredagen och igår, känner mig ganska sliten och just därför blir det inget mindre än en tacokväll hemma hos mig idag.


Åhh va gott, jag längtar till allt är klart och vi sitter och äter, och under tiden ska vi kolla på Victoria´s Secret fashion show 2008, förra årets show spelades upp ett antal gånger hos mig, får se om det lever upp till mina förväntningar iår också.

Förövrigt finns det inget mer vettigt att berätta än att biljetter är köpta till Geneve där jag ska fira nyår, jag ser verkligen fram emot det, och till julafton är jag i Stockholm och hälsar på familj och får självklart klämma in en fika med T så hon kan visa mig runt i hennes hemmatrakter :D.

Nä nu ska det diskas och sen börja förbereda inför kvällen :D..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0