JA TACK!

Glömde berätta om förra veckans händelse på jobbet, då en stamkund kom in med en stor plastpåse kräftor som han ville ge till Sibyllatjejerna för att de finns, denna kille jobbar i hamnen och har tillgång till alla underbart goda havsskatter.
Massa fina kräftor, färdigkokta från samma dag. Det smakade jätte gott, och jag som älskar kräftor uppskattade det väldigt mycket, då min kollega inte tyckte om havsdjur fick jag allt för mig själv, och dagen efter satt familjen och åt kräftor till middag, riktigt smarrigt.
Kräftor, kokta ägg, färska baguetter och massvis med sallad. Och självklart hade vi inte massat majonäsen som passar perfekt till kräftorna.



De var hur många som helst och räckte till fyra personer.



Visst känns det skönt att jag jobbade just den natten?


Kommentarer
Postat av: Minna

Varför har du sån tuuuur. herregud, det är ju så himla gott!

2008-07-10 @ 14:46:20
URL: http://minnukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0