Jobbets goda stunder!!

De första veckorna efter att skolan tog slut har jag jobbat, då det är nattjobb tycker jag att det är mer ansträngande fysiskt, då man måste vara uppe under hela natten och lägga sig på morgonen då man egentligen borde vakna, men det har gått bra att ställa om sig från en student till nattjobbare, ibland kan man bli sugen på pommes med olika gott till och då har man möjligheten och ordna det, det är massa +++++++ med jobbet.

Som när jag o M skulle unna oss en sådan tallrik då det oskade och vi inte hade några kunder alls.

                    Pommes med pommeskrydda, mangorajadressing, räksallad och gurkmajonäs och självklart ketchup.


Och om man råkar vara sugen på en hamburgare så är det bästa stället att käka på, du kan välja vad du vill ha på helt själv, och ja gott e det också.


Miniburgare med extra litet bröd som råkade hamna med i brödpåsen. Muums va gott det var.


Och när det är riktigt dött, ja då kan man underhålla sig med att lägga pussel som egentligen är för barn men är avancerade nog för att lyckas förvirra våra hjärnor.
Barnpussel som vi stod o klurade på då vi inte hade något att göra.  Den kvällen hann vi lägga två stycken t.o.m.






Vill man så kan man!!


Kommentarer
Postat av: Minna

Nix, jag visste att dom skulle få stryk av rosa nissarna..

2008-07-03 @ 21:22:48
URL: http://minnukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0