Chinos och Piké

Nu när jag väl är hemma har jag provat mina kläder och de passar finfint.
Jag har länge velat köpa ett par chinosbyxor men tvekat eftersom så många har de redan speciellt i färgen beige.
Men på Åhlenscity i göteborg köpte jag ett par chinos i svart av märket Diesel, väldigt fina med jätte skön tyg.
alldeles nära Arkaden köpte jag en svart piké från Gant som jag tyckte skulle matcha fint med byxorna, elegenat med svart både som överdel och underdel.


 



Fin vintageväska som är i perfekt skick. Det bästa med allt är att alla på stan inte går runt med en likadan eller har sett modellen flera gånger tidigare.






Hörs <3

Kommentarer
Postat av: Minna

Dina kläder ÄR snygga men vad sägs som en uppdatering ? :) :)

2008-06-29 @ 21:36:51
URL: http://minnukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0