Nödvändig LYX!!! På Ingång.

Sommaren har inneburit en hel del jobb och slit, har inte fått vila mig riktigt ordentligt som jag hade hoppats på.
Och eftersom jag jobbar natt så känns det som att jag förlorar hela dagen.

Men häromdagen när jag var på Frölunda torg, hittade jag en väldigt fin klocka, perfekta klockan som jag alltid har velat ha, jag har aldrig haft klockor på heltid men skulle verkligen kunna tänka mig o bära en klocka runt armen om den faller mig i smaken.

Seiko Velatura Diamond - SXDA20P1







Den här klockan passade perfekt när jag provade den och jag föll för den på direkten.
Inte nog med att den är en kombination av stilrendamklocka, fräck och modern så har denna ögongodis även 36 stycken äkta Diamanter både runt och i uret, själva urtavlan är av pärlemor, klockan är av Seikos collection Velatura som är gjord för att passa i vatten. Den här klockan skall bli min snart, finns på Klockmaster för 6990:-  Där jag såg den och tänker köpa den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0