Regn Fashionistas i farten?

Jag bryr mig sällan om någon tycker olikt som jag när det kommer till Mode. Vi klev in på HM för någon dag sedan & till min förtjusning hittade jag en super söt genomskinlig Rosa regnkappa. Jag provade säkert den en 5 gånger innan jag slutade tycka om den. Den lät så oerhört mycket & det hade blivit som en bastu om det hade regnat och varit ljummet ute, dessutom var materialet nästan värre än Latex. Tröttsamt att hitta något snyggt men som i praktiken bara är SKIT, ...... Där, längre bort på rea stången hängde dock en Röd/Blå regnkappa i precis samma modell, men i annat material :D Den var perfekt & kostade dessutom bara 150kr.

Nog är det lite underligt att det kan vara kul att shoppa för praktiska saker som regnväder. Fanns en svart/vit också, men då sa N; -På en regnig dag, är inte dagen redan tillräckligt grå. Som svart på tal; Då kan jag väl hjälpa till & göra den ännu gråare!



Är att shoppa regnkläder roligt?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0