Upplevelsebyn By RIXFM

Gårdagen bjöd även på sol musik och muffins från pågen.
RIXFM festivalen ägede rum i Jönköping igår, vilket innebar att de hade med sig sina huvudsponsorer som höll igång olika tävlingar och provsmakningar under dagen, redan under tidiga eftermiddagen var jag på plats och deltog i röstningen till den nya Yoggi smaken och som tack fick ett par flippflopps som passar bra till semestern, man fick även tävla om biobiljett och backstage biljett vilket för min del inte var fullt så lockande som flippfloppsen.

När man ändå var där fick jag passa på och bli fotad bredvid en kartongvariant av Anders Johansson och se Sibel och Ola signera några meter bort, men tyvärr är inte svenska kändisar fullt lika intressanta som Hollywoods kändisar så jag var i stortsätt oberörd av att se en föredetta idoldeltagare på scen.

Men stämningen var kul och det spelades musik högt och livligt.













Sol, musik och gratis saker? JA TACK

Kommentarer
Postat av: nas

dags att uppdatera bloggen lr? inte trevligt att värdinnan deckat när gästerna vill röja kanske? ;) shhhh soov

2008-06-06 @ 00:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0