Marknadsyra i Jönköping

Efter träningen, så hade alla tält hunnits sättas upp utan för resp. butiker. När klockan började närma sig halv 11 då var det fullt med folk som slet och drog i allt möjligt. Men det gick att hitta en del...
Smarriga donuts! Dock köpte jag ingen

Blå orkester vs. Gul orkester

Ytterligare inköp av LdB, mitt inköp till vänster

Oil&Vinegar butiken bjöd på en riktigt god Salsa med Nachos
Den här butiken måste jag passa på att rekommendera, här kan du hitta allt från Valnöts Olja, till olika sorters Tryffel Olja & sen mina favoriter till olika sallader, nämligen Hallonvinäger, Jordgubbsvinäger & Passionsfruktvinäger.
Inte speciellt dyrt mellan 19-21kr per dl, Obs ta med egen flaska annars får du köpa en flaska!

Skotsk rutiga Converse Skor från Scorette 100kr, en klänning från Gina Tricot 30kr

Isbar med kalla juicer och Smoothies. Kika in Isvaserna med rosorna

Och så Ponny ridning så klart. Checka in posen på först bilden, supersött.

Är det någon som ska gå på tivolit ikväll? Eller på Rix FM festivalen i Rådhusparken imorgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0